Objavljeno: 26. 09. 2017.
Koliko se dosad promijenio pristup u poučavanju matematike? Koliko koristimo blagodati tehnologije u nastavi? U kojem smjeru bi se te promjene trebale odvijati? Ovo su samo neka od pitanja s jučerašnjeg webinara „Matematika u školi – matematika u životu“ čiji je organizator Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.
Ovaj peti po redu webinar o primjerima dobre prakse namijenjen je nastavnicima praktičarima koji su uključeni u provedbu pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.
Webinar je održala profesorica matematike Sanja Janeš iz Osnovne škole „Petar Zrinski“ iz Čabra koja je polaznicima, kroz vlastite primjere istraživačke i terenske nastave te putem eksperimenata, zorno prikazala kako napredak tehnologije, koji svakodnevno oblikuje naš život, može utjecati i na način poučavanja matematike.
Profesorica Janeš ustvrdila je kako danas postoje digitalni alati koji učeniku mogu pružiti informaciju i rješenje u par klikova, primjerice algebarski i grafički kalkulatori dugotrajne i komplicirane transformacije pretvaraju, čak i iz rukopisa, u za čas riješen zadatak. Ostaje pitanje koliko učenik razumije te informacije i gdje ih može primijeniti pa profesorica Janeš smatra kako se neki ciljevi poučavanja matematike moraju mijenjati, u smislu da učenici, uz poznavanje i stjecanje određene razine vještine provođenja neophodnih algoritama, moraju osvijestiti i svrhu i mogućnosti primjene tih operacija i digitalnih alata.
Snimka webinara dostupna je ovdje.