Obrazovni su sustavi među najkompleksnijim sustavima jednog društva. Iako ambiciozno zamišljen, projekt e-Škole ne pretendira riješiti sve probleme i zadovoljiti sve potrebe jednog takvog kompleksnog sustava. Upravo suprotno, kako bi e-Škole postigle ciljeve zacrtane projektom potrebni su zajednički iskoraci različitih projekata i inicijativa.
Stvaranje digitalno zrelih škola ovisit će stoga o kvalitetnom radu s nastavnicima u svim segmentima njihovog djelovanja, od njihove inicijalne edukacije, preko stručnog usavršavanja tijekom rada, do osobne podrške koju nastavnici dobivaju u školi, lokalnoj zajednici i od državnih tijela. Ovisit će i o podršci lokalne samouprave – one samouprave koje prepoznaju važnost ovakvih projekata moći će ih kvalitetnije implementirati i dugoročno iskoristiti njihove moguće učinke.
Od posebne je važnosti usklađivanje e-Škola s drugim važnim obrazovnim inicijativama kao što su izrada novih kurikuluma, čije će rokove morati pratiti stvaranje digitalnih obrazovnih resursa, te licenciranje nastavnika (u najavi), koje bi moralo vrednovati i rad nastavnika s novim tehnologijama.
Osim velikih nacionalnih, te strateških lokalnih, institucionalne, pa i individualne inicijative su od velike važnosti za uspjeh e-Škola. Sinergija između e-Škola i pojedinih školskih projekata, kojima na raspolaganju stoje financijski programi Erasmus+ te Obzor2020, može polučiti iznimno veliku dodanu vrijednost za pojedine škole, njihove nastavnike i učenike, a slijedom toga i za roditelje i širu zajednicu. CARNET nije u mogućnosti sudjelovati u svim pojedinačnim EU projektima, no neke ključne projekte može podržati i s postojećim uslugama, stoga nam javite svoje planove.