Predloženo korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT-a) u pojedinom e-Škole scenariju poučavanja ujednačeno je u svim aktivnostima jednog scenarija u smislu tzv. izvedbene složenosti, odnosno stupnja kompleksnosti primjene IKT-a u nastavi koji se predlaže u tom scenariju.
Primjena digitalnih alata i sadržaja u nastavi pretpostavlja određenu razinu složenosti digitalne kompetencije učitelja, koja prema ˝Okviru za digitalnu kompetenciju korisnika u školi˝ može biti početna, srednja i napredna. Razina izvedbene složenosti scenarija poučavanja okvirno odgovara razini složenosti digitalne kompetencije. Kompetencije se sastoje od znanja, vještina i stavova.
Dakako učitelji mogu po vlastitoj prosudbi primjenjivati scenarije na višoj ili nižoj razini izvedbene složenosti ako procijene da znaju koristiti IKT koji se predlaže u odabranom scenariju poučavanja. Naime, pojedinac može u pojedinim dimenzijama i područjima digitalne kompetencije biti na višoj ili nižoj razini. Primjerice može imati nešto više znanja o kreiranju digitalnih sadržaja naspram znanja o rješavanju tehničkih problema. Ipak procjene razina različitih dimenzija i područja digitalne kompetencije moguće je uprosječiti i procijeniti razinu složenosti digitalne kompetencije pojedinca.